Kaos på jobbet.

Jobbade mellan 7-15.30 idag och det hade inte varit någon fara om allt hade gått som det skulle.. Men det gjorde det inte. Började med att det var en ny skola och jag skulle ännu en gång vara ensam - fine. Men jag hittade ingenting så hälften saknades till lunchen.. men men. Sen hade "det stora köket" glömt att skicka med hälften av maten, vem fick skit för det? Jag.

Sen skulle två olika maträtter serveras, men de glömde visst att berätta när och var den skulle serveras så helt plötsligt står det ett tjugotal lärare som ska ha mat. Kaos. Men det löste sig, de fick sin mat. Jag hann diska undan och jag hann städa golvet. Detta plus att köket var invaderat av enorma spindlar. Jag hittade tre stycken och gick aldrig nära det handfatet igen - aldrig! Kastade bara över mattan och ställde för tre vagnar.

Jag ska dit imorgon igen.. Hurra!

love
me x

Jättekul att du läser Bettan! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du har min stora beundran för att du fixade arbetsda'n.Själv skulle jag ha blivit handlingsförlamad men när man är åldersstigen arbetar ju hjärnan mycke' saaaaktaaaareeee än när man är ung. Din morfars far tillika min far,lärde mej att aldrig nå,nsin döda småkryp.Detta sitter fortfarande kvar så jag är glad att du "bara" la' över mattan.....Hälsa din familj!! Bettan

2007-08-15 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback