Imorgon..

image90  [campus valla]

Så imorgon börjar det. Ja. 8.30 är det upprop i Konsert och Kongress och sen är det på riktigt, då är jag student! Börjar bli riktigt nervös. Det är så mycket nytt och nya saker är inte min starkaste sida.. Tro mig. Men men, jag får se till att klara det. När jag väl kommit dit ska det nog gå bra, men det är vägen dit som är jobbig. Men som tur är har jag Malin med mig. Det kommer underlätta en hel del..

Det känns som om jag har så mycket kvar att göra men som vanligt skjuter jag alltid upp det.. Men egentligen vad har jag kvar? Joo, att klippa ut nolleskylten och klistra den på kartong.. Inte så jobbigt, nej. Det får bli ett senare projekt..

Nu får det räcka för idag, nerverna gör det svårt att koncentrera sig.. men jag får uppdatera hur det gick.

love
me x

maybe tomorrow?


Kommentarer
Postat av: Anna

wohooo nollning =P lycka till o ha skojj!!

Postat av: Peråke

Vi, Barbro och jag önskar Dig lycka till med Dina studier. På tal om besvärlig väg vill jag citera Karin Boye.
"Nog finns det mål och mening i vår färd -
men det är vägen, som är mödan värd."
Och så den finaste versen:
"Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr.
Oändligt är vårt stora äventyr."
Det äventyret har Du börjat idag. Än en gång: Lycka till! Vi älskar Dig!
Barbro o Morfar.

2007-08-20 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback