Glasögon? Ny dator..

image81
bild:
http://facehunter.blogspot.com

Ny dag - nya äventyr. Ja nästan i alla fall. Idag har jag faktiskt lyckats ta tag i en hel del saker.. En del. Gick på promenad med storasyster och stannade till hos storebror på vägen och han hjälpte mig att leta upp en dator. Så nu har jag beställt en dator. Hoppas att den kommer snart så jag slipper att stjäla lillasysters hela tiden.. =) Mamma slängde samtidigt med en beställning på en mobiltelefon som lillebror ska få i 9års present.. Ja.

Den största händelsen måste ändå vara det faktum att jag faktiskt ringde och bokade tid för synundersökning! Så på måndag 17.30 kommer domen, glasögon? Ingen svår fråga.. Hur starka? Är rädd för flaskbottnar.. Om man bara kunde se lika cool ut som ovan ^^ not likely.. Haha. Men jag får ha dem på föreläsningar och sedan gömma dem långt, långt ner i väskan!

Nu, lasagnette..

love
me x

ny dag, nya möjligheter

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars går linser bra=) kommer från en som absolut vägrade bära ett par bågar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback