Så var påsken slut, den med.

image62

Jag hoppas att ni alla har haft en jättebra påsk och att ni har frossat i godis.! Det har i alla fall jag gjort, så numera rullar jag fram! Men som jag sa till Malin: Påskharen finns av en anledning - att göda oss med godis! Och det är bara påsk en gång om året. Men nu är påsken slut, den med, så imorgon är det jobb igen. Skönt - men det har varit underbart att vara ledig! Det är sjukt hur fort man vänjer sig vid ledighet! Men som sagt så är det jobb imorgon så jag borde väl egentligen krypa ner i sängen snart, men jag sov i så där tre timmar förut så jag är inte tillräckligt trött än.. Det är väl vad man får ta när man lyckades vakna igår utan att vara det minsta bakis! Lite seg bara men annars kände jag inte av lördagskvällen. [Som för övrigt var riktigt lyckad!] Det var till och med roligt på Gulan så då får man tacka och ta emot när man vaknar och kan röra sig!

Jag bodde i morfars lägenhet onsdag - söndag. Det var skönt att bo själv.. Okej, jag var aldrig ensam men det var skönt med tanken på att jag "bodde" ensam. Var nästan aldrig där heller.. Lyckades alltid ha något att göra eller någonstans att vara.. Det är nästan så att jag hoppas på att det kommer att bli så den dag jag flyttar på riktigt, för jag vet inte om ensamhet är riktigt min grej.. Visst, jag behöver min egen-tid då jag kan sitta och tänka [läs: småsura] för mig själv till musik, men i längden är jag mörkrädd och hoppar till av alla ljud så jag tror att jag behöver någon att prata med så att jag inte tänker på detta.

love
me ?

do not give up.
not this time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback