Pannkakor.

Jag skulle vara duktig och fixa lunch åt småsyskonen idag så jag tänkte slå på stort och göra något som vi alla tycker om. Pannkakor. Så jag och O begav oss till affären för att inhandla ägg och mjölk och sedan var det bara dags för mig att börja med smeten.. Och den gick bra att göra. Problemet var att steka skiten..

image61

Den första pannakakan blev just pannkaka, så den slängde jag. Den andra pannkakan, blev också den pannkaka då den fastnade i stekpannan. Kastade den också efter en liten vers av mindre fina ord.. Hade i ny smet och tänkte "tredje gången gillt" - Nej. Den tredje fastnade också den i stekpannan! Så denna gång skrek jag min lilla vers och kastade inte bara pannkakan utan även hela stekpannan i slasken. Hade det inte varit för träningsvärken i armarna är det inte helt omöjligt att stekpannan suttit i köksdörren nu.!

Bytte stekpanna sen och då gick det bättre.. Så det blev mat till slut i alla fall, om än något bränd. Men de klagade inte, lillasyster åt till och med 6st! När man haft på ett tjockt lager av glass eller socker syns inte det brända och det går också ner!

love
me x

I guess I'm not strong enough..

Kommentarer
Postat av: Rebecca (mattias flickvän)

Hahaha, det låter inte bra det alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback