En eftermiddag utan shopping.!

image74

Detta var allt som följde med hem efter en eftermiddag på stan. En tidning. Jag kunde ju inte gå hem tomhänt så jag var bara tvungen att köpa den, en ny svensk tidning om mode och jag måste säga att den är riktigt bra så det blir nog att jag köper
Modette fler gånger. Okej, om jag ska vara ärlig så köpte jag ett par vita leggings på Gina Tricot till mamma och en Cola hem eftersom att mamma hade glömt köpa det när hon var och handlade.. Men tidningen var det enda som följde med mig hem.

Jag hittade silverklänningen och den var helt undebar, den skulle vara perfekt till sommaren men den fanns tyvärr bara i M och L och med tanke på modellen på klänningen så går det nog inte.. T-shirt-klänningen fanns också, en endaste S, men det var inte samma färg som jag hade tänkt mig så den hoppade jag över. Funderar dock på att gå tillbaka och kanske köpa den i svart för modellen var det inget fel på, och det var till och med fickor på den! Var inne på H&M en stund också och Johanna hittade två klänningar men jag vågade inte se mig omkring för bara när jag gick in genom dörrarna insåg jag att där inne skulle jag förstöra pengar vilket jag undvek genom att leta efter kläder till Johanna.

För övrigt har dagen varit helt Ok. Jag har diskat, diskat, diskat lite mer och skurat lite.. Men som sagt, det ger pengar.

love
me x

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback