Barnvakt igår.

image64

Igår kväll skulle mamma och moster gå till Hamlet och äta och lillasyster skulle till en kompis som fyller 17 så jag var hemma med lillebror och kusinerna. Efter ungefär en timme i videobutiken bestämde de sig för att se "Över häcken" , sedan gick vi för att handla mjöl, sylt och glass - de ville ha pannkakor.. Och tro det eller ej men det gick bra att steka den här gången! Och jag fick beröm! Efter pannkakorna fixade jag godis, popcorn och chips åt dem. Det var riktigt trevligt och det är så kul att se att de har så roligt tillsammans!

Jag hade tänkt att skriva ett jättelångt inlägg nu men lillasyster gav mig en länk till en sida där man kan spela Super Mario - det där spelet vi aldrig fick när vi var små för att det gav fyrkantiga ögon..! Så jag fastnade där och kan inte koncentrera mig på det här.. Kanske skriver mer när jag har fått game over, vilket i och för sig inte borde ta så lång tid..



love
me x

over and out

Kommentarer
Postat av: Sara

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback