Usch och fy..

Länge sedan jag var så här dålig. Har ont i varenda del av kroppen, huvudet känns som om det ska explodera snart och humöret är i botten. Jag får vara glad att jag inte är sjuk så ofta, men när jag 05.55 imorse inte kunde äta nyponsoppa för att jag hade så ont i kroppen att det kändes omöjligt att lyfta skeden till munnen så var det väldigt svårt att hitta något att glädjas över.. Så idag har det blivit att flytta sig mellan sängen och datorn, tittat på TV och läst bloggar. Hittat en massa nya saker att spendera pengar på... Shopoholic? Nah..

Var på stan igår, igen, och skulle nu äntligen köpa min efterlängtade kappa på H&M men den var inte alls som förväntad när jag provade den, vilket kan bero på att jag inte alls kände mig bra. Får hoppas på det och att den ser bättre ut nästa gång, för jag vill ha den!

Nicole
  [inspiration] [perfection] [I will get there.]

Love
me x

[I just realized what the problem is - em]
[where did I go wrong?]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback