Nån gång ska vara den första..

Jaha, så har jag äntligen skaffat mig en blogg. Vet inte varför men nu har jag iaf något att skriva, är skönt att skriva av sig ibland. :) Men som Meli sa, "Vad ska du skriva? Våra liv är ju så händelsefulla." haha. Jag vet inte..

Kalas hela helgen. Imorgon kommer Malin och Cissi hit så ska vi ha en riktig tjej-kväll med dålig film, godis och annat gott - och paket så klart. Hehe.
På lördag kommer släkten hit, eller morfar och Barbro, Petra och Theo. Ska grilla och ha kalas  för mig och Oliver.
På söndag är det Olivers dag så vad som händer då är väl upp till honom men det blir nog en tripp till Toys'R'Us och spendera födelsedagspengarna. Haha.

Vill verkligen ha min klänning till på lördag så jag hoppas att den kommer imorgon. Då ska jag bara ner till stan och köpa svarta strumpbyxor så blir det nog kalas. Sen får jag hoppas på pengar så jag kan köpa skorna jag vill ha till, och kanske väskan på Åhléns.. Vill verkligen ha de vita skorna med svart rosett på från asos också, fin fina! Och så mycket annat, måste lära mig att inte förstöra pengar som inte finns..

Jobb imorgon igen, skönt och speciellt eftersom det är helg sen. Trivs jättebra men det är alltid skönt när helgen kommer och man får några dagar ledigt. Kanske borde gå och sova snart, ska upp 05.30 imorgon..

Natti.
Love A x

[wish you were here] - what would you think of me now?
..saknar..




Kommentarer
Postat av: Natali

Hej søt.. :)
Va roligt att du har skaffat dig en blogg. Jag ska nog också ta och skaffa mig en. Men jag vet inte heller varfør egentligen.. :P Kram

2006-09-22 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback