Kalas no.2 och nystädad garderob.

Så var helgens andra kalas också över. Det var trevligt men kändes något ansträngt, vet inte varför men det var spänd stämning till och från. Men det var trevligt ändå och god mat så självklart åt man för mycket, igen.. får bli promenad imorgon. Men med andra skor för ballerinaskorna kommer att ta död på mig snart..
Fick en känsla idag av att jag kanske får den svarta väskan på måndag.. Det skulle absolut inte vara fel, men som sagt jag fyller på måndag..!

Städade garderoben idag också vilket resulterade i att jag slängde eller gav bort en tredjedel, hittade massor med gamla saker och kläder som jag glömt bort och fick en tvättid mellan 7-10 imorgon vilket inte känns så lockande, men som tur är så ska vi fira Oliver då någon gång och då känns det inte lika jobbigt. Men nu har jag ännu en anledning att köpa nya kläder för nu ekar det i garderoben.! Så det blir nog att införskaffa sig några toppar, en klänning till, kofta, en kappa och skor inom en snar framtid.

Love
me x

[never make somebody your everything, because when they're gone you've got nothing]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback