Kalas no.1

Så var kalas no 1 slut och det var lika trevligt som vanligt, kan det bli annat med Cissi och Malin? Känns som om vi hittade rätt present till Cissi men nu kommer vi att få höra dåliga vitsar i en evighet.
Tack så jättemycket för glasen, jag ska göra ngt fint med dem och sen ska jag försöka passa in dem på hyllan.
Men allt gick inte som planerat så nu får jag nog kapa av mig ett ben om jag ska lyckas.. Eller så får jag gå en extra lång promenad imorgon. Har insett att jag troligtvis aldrig kommer att lyckas men det känns som att detta är något jag inte vill ge upp, måste bara skaffa bättre självdisciplin. Det får bli läxa till nästa vecka!

Bjuden på 11 års kalas. Japp, en tjej i klassen som jag praktiserar i frågade idag om jag ville komma på hennes och hennes brors 11 års kalas imorgon men jag sa att jag inte kunde eftersom att vi ska ha kalas hemma. Gulligt av henne att fråga.

Var på stan idag efter jobbet med mamma och Ollie, köpte ett par svarta tights att ha under min gråa klänning som kom idag! Lite ovant men den var fin, tveksam till om den var så fin på mig bara men antingen så vänjer jag mig eller så har jag en tom galge mindre i garderoben nu iaf.. Hittade en fin lila klänning på H&M idag också som jag kanske ska köpa, om jag kan vänja mig vid att använda klänning. Och en svart kappa som skulle passa perfekt till vintern, är en sådan jag letat efter och så fasligt dyr var den inte heller. Hittade skor också, ännu ett par men den här gången tror jag att jag ska köpa dem. Tänk vad fint det skulle vara med den svarta väskan från Åhléns nu också, bara den som saknas... mamma? Ajja, får väl se på måndag vad som fås och vad som behöver köpas..

Love
me x

You said "it's great to see you got your smile back.." [?]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback