Taking a step back..

Byrne

Måste börja med att säga att jag nog fallit tillbaka lite efter att ha sett The Rose videon. Insåg ännu en gång att Byrne är i en klass för sig själv och var därför tvungen att lägga upp en bild på honom så att ingen missar vad det är jag pratar om för oj, oj, oj...

Det var stadsorientering i skolan idag och jag hade turen att det kom tillräckligt mycket personal så jag fick gå med den grupp som det var tänkt från början så jag slapp stå still i så där 3h ute i regnet. Nu fick jag gå i det istället men jag fick också snabbare komma in i simhallen och värma mig, och självklart sluta tidigare. Måste ge barnen i gruppen en eloge för de skötte sig riktigt bra och samarbetade så det var kul att gå med dem.

Imorgon är det fredag igen, skönt. Ska jobba, hem och äta och sedan gå till banken och hämta ut första lönen, sen är det bara att bege sig till frisören. Är nervös och hoppas verkligen att det kommer att bli som jag vill! Det kommer bli brunt i alla fall. Imorgon blir det en tidig kväll också för man ska ju upp kl 3 och bege sig till Ullared på lördag. Har en liten lista på vad jag vill inhandla men ska inte bygga upp förhoppningarna för mycket, har varit där förut och blivit besviken.

Nej, nu ska jag titta klart på CSI Miami och sedan blir det väl att krypa ner och krama kudden.

Love
me x

stumble and fall, it's the heart of it all
when you fall down - just try again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback