Sitter här igen..

Ja, så var man här igen. Kan inte ligga ner i sängen som det är just nu för allting snurrar så fort jag lägger mig ner. Har i alla fall fått i mig lite mat nu så nu väntar jag på att klockan ska bli 22.00 så jag kan ta panodil igen och sen sova för natten och jag hoppas verkligen att jag kan somna i natt.
Känns som om det är någonting som går nu för tydligen är både Johanna och Emmy sjuka, vi måste ha smittat varandra när vi fikade i torsdags. Det plus att det blev ganska kallt att sitta ute efter ett tag..

Tittade på One Tree Hill förut, även om jag redan sett alla avsnitt.. Men det här är ett utav mina favorit avsnitt så det gör inte så mycket att jag såg det igen. Och nu har Malin tipsat om var man kan se avsnitt 1 av säsong 4 så det blir nog tidsfördriv imorgon.

Sitter nu och dreglar över handväskor, igen. Och just nu står nog den här högst upp på önskelistan. Synd bara att den kostar 5477 kronor. [!]


väska
 [me wants]

Love
me x

[no promises]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback