Natti..

Ska alldeles strax krypa ner i sängen och krama kudden. Tänkte bara skriva lite här först. Har jobbat idag och dagen gick faktiskt ganska snabbt men som vanligt var jag död när jag kom hem och sov därför i 3h, det var omöjligt att få liv i mig. Och jag som hade tänkt städa rummet idag så syster kan få bordet snart.. Kan inte lägga mer saker i sängen om jag ska kunna sova där så jag måste hitta nya platser för allting innan jag kan göra mig av med glasbordet.. Tänkte säga "det gör vi imorgon" men insåg att så inte kommer att bli fallet. Ska ju på "möte" imorgon och sen ska jag umgås med systrarna så tiden kommer att rinna iväg, jag hinner förhoppningsvis ringa och boka klipptid i alla fall. Nu har jag bestämt mig för att bli brunett igen så det är väl lika bra att ta tag i det innan jag börjar tvivla, igen.
Ska på teater med klassen imorgon också så det blir många promenader fram och tillbaka, men det skadar inte med tanke på att jag troligtvis inte kommer hinna gå ut och gå.

Innan jag går måste jag bara visa dessa godbitar som jag inte skulle säga nej till att ha hemma. Klänningen är från Juicy Couture och är hur söt som helst. Den skulle jag inte tacka nej till, inte för en sekund. Och sen självklart Chloé Paddington väskan. Och färgen Whiskey är underbar, kan tänka mig den i grått också.. och svart. Ja, vilken färg som helst skulle duga!

  paddington

sweet dreams

Love
me x

[nothing but a memory]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback