Internet..

Ibland funderar jag på att sluta använda mig av internet! Nu har det inte fungerat att logga in på min dator på en vecka vilket har gjort att jag inte har kunnat skriva någonting här eller vara inne på msn och vara social. Det har i och för sig lett till att jag har varit social med personer irl vilket är mycket trevligare egentligen. Träffade Johanna i fredags och kollade film hemma hos en kompis till Sebbe, var ute i lördags (riktigt kul - tack!), umgicks med Cissi hela em och kvällen igår, vi tittade på Brokeback Mountain och åt blåbär- och hallon-paj med vaniljsås och choklad. mmm..

Är och har varit riktigt trött och seg i kroppen på sista tiden och orkar inte med något och nu har jag fått ont i ljumskarna och armarna också så humöret är i botten och det går ut över allt och alla. Sorry.. Orkar som sagt var inte med något, vill bara ligga i sängen och titta på TV den tid jag kan hålla ögonen öppna.

Ska snart till storasyster och vara lite social och imorgon ska jag träffa Malin vilket ska bli riktigt kul. Det var ju ett tag sen.. Det är synd att det alltid tar så lång tid innan vi ses, vi bor ju ändå inte så långt ifrån varandra.. Det får vi se till att det blir ändring på!

Love
me x

[börja sluta tro]
facing the truth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback