Ingen feber.. och inga lungor..

Wentworth[lite ögongodis] W.

Har varit så gott som feberfri idag, hade bara 37,6 när jag vaknade och sedan har den legat kring det hela dagen. Men det känns som om den kanske är på väg uppåt igen men jag vill inte se efter för jag vägrar vara sjuk på lördag! Har sett fram emot detta så länge nu. Ingen sjukdom ska få förstöra det..
Har hostat så mycket hela dagen (och natten) att det känns som om lungorna är på väg upp. Och jag tror att jag har sträckt något i magen för det gör för jävligt ont när jag hostar.. Orkade i alla fall att pallra mig ner till storasyster en snabbis idag och äta kanelbulle, chokladboll, chokladkex och pizza - nyttigt värre. Och så blev det en tur till ICA och köpa nya VR.
Blir inte jobb imorgon heller, men pratade med Maria idag och hon sa att barnen frågat efter mig och det känns glädjande.


saturday-shoe

Som sagt Lördag, vill verkligen inte vara sjuk! Och jag som har hittat nya skor jag tänkte ha på mig, om jag köper dem med tanke på att ekonomin ligger på minus.. Men jag ska i alla fall prova dem och sitter de som gjutna på foten slår jag nog till. Frågan är bara vad jag ska ha till..? Tänkte först ha min grå klänning men jag vet inte, det känns lite väl överseriöst, lite outsider. Funderade på den och sen ett par stickade strumpbyxor, och skorna! Eller kanske jeans, och min svarta blus jag aldrig använt. Det skulle också kunna fungera.. Får se vad det blir. Men måste som sagt bli frisk först..

Love
me x


[because of you]
det är skrämmande men idag kändes det nästan som om vi var på väg tillbaka, men vem räddar mig den här gången?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback