Fryser..

Kom nyss hem efter att ha spelat kort hela kvällen. Lika trevligt som vanligt men det är helt klart kallare att gå hem nu än det var i somras! Hade nog behövt en jacka på vägen hem, det räckte inte med koftan som blev kvar sen gårdagen så det får bli ett kom ihåg till nästa gång, Jackan. Sitter här i pyjamasen och en munkjacka nu och försöker få upp värmen innan jag ska krypa ner i sängen och försöka somna, kanske läser lite i "If you could see me now" också.

Måste bara säga att gårdagen var mycket lyckad och att jag hade riktigt kul. 3 förfester, 40 minuter i kö och några timmar på "Gulan". Började bli lite väl trött framåt 2.30 men det skyller jag på en veckas sjukdom, jag kan ju inte vara helt återställd än. Annars var kvällen precis lika rolig som förväntad. Kan den bli annat i bra sällskap?
Måste bara säga att dessa tjejer växer mer och mer i mina ögon för varje gång vi träffas och jag tycker om dem mer och mer för varje gång. Skulle aldrig kunna tänka mig att inte ha dem där, aldrig. Tack för att ni finns, ni är bäst! x

Nej, nu är det dags att krypa ner i sängen och krama kudden, ska upp tidigt imorgon och gå till jobbet. Vi ska till skogen och plocka kottar.
Sov gott och dröm sött. natti

Love
me x

[can you dream my dreams, I think I've forgotten how to..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback