Filmkväll..

Har inte hänt så mycket idag, Cessan var här en stund och höll mig sällskap (läs: sov i fåtöljen) haha. Men det är alltid lika trevligt att träffa henne så det var kul att hon kom förbi en stund. Och så ska vi spendera kvällen ihop också, och se Saw-filmerna. Emmy har precis skrämt upp mig om just de filmerna men det ska jag nog klara av, hoppas jag. Får väl gömma mig annars, eller somna. Ni kan ju väcka mig när det är dags att gå hem..

Verkar som om det blev probelm med lördagen, festen som var inplanerad skulle dra ut på tiden innan vi kunde komma dit men det verkar lösa sig, det gör det alltid - på något sätt. För nu har jag sett fram emot det här så länge så inget ska få förstöra det, inget.

Love
me x

Shit happens
- but mostly to me so don't worry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback