Bye bye blondie..

håret

Så var det gjort. Var hos frisören idag så nu är håret kort och mörkt. Blev kortare och mörkare än jag tänkt mig men jag blev ändå nöjd och jag tror att jag kommer trivas i det, i alla fall en vecka. Det syns inte så jättebra på bilden men det är så det ser ut. Och ni får ursäkta klädseln för det är taget direkt efter duschen så jag har pyjamasen på mig..

Sitter och tittar på Idol nu, första avsnittet jag ser och det är endast för att Westlife ska vara med, och jag som hade lämnat dem bakom mig.. Ajja, det är i alla fall mysigt att sitta här med tända ljus och doftljusen luktar riktigt gott. Ska väl snart gå och lägga mig eftersom jag ska upp runt 3-3.30 i natt.. Hoppas verkligen att det är värt det och att vi kommer hem med bilen full, av mina påsar!

Love
me x

[shopping is my antidrug]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback