"Är det ingen som tycker om dig?"

Wentworth

Jobbade för första gången på en vecka idag och var helt slut när jag kom hem. Sov i tre timmar och det var omöjligt att få liv i mig. Det tar på krafterna att vara i skogen en hel dag. Stod och pratade med några tjejer i klassen idag om giftermål och varför jag inte tänkt gifta mig.
S: Vill du gifta dig?
Jag: Nej, jag tror inte det.
S: Varför inte?
Jag: Jag vet inte, det känns bara onödigt.
S: Jaha.. har du pojkvän?
Jag: Nej.
S: Vadå då? Är det ingen som tycker om dig?

Vad svarar man på det? Konstaterade bara att så var fallet.

Sitter här nu i pyjamasen och lyssnar på Lene Marlin - Heaven is a place nearby med ljus tända men måste gå nu för nu börjar Prison Break och det är dubbelavsnitt och säsongsavslutning idag. Och det kan man inte missa!

Love
me x

you don't think much of trust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback