Tänd ett ljus..

ljus

Pappa, så som det känns just nu har det nog aldrig gjort. Saknar dig mer än någonsin och tänker på dig ofta. Känns som om så mycket har försvunnit, saker som jag lovat mig själv aldrig skulle få försvinna.. Men mycket finns kvar och nya minnen väcks till liv varje dag, andra försvinner. älskar dig massor, glöm aldrig det.
are you looking down upon me? 
are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
to have just one more chance
to look into your eyes, and see you looking back
...to hear your voice again.. just for once.

Lennart, allt blev fel och inget blev rätt men du är fortfarande den du var och kommer alltid att vara det. Jag tycker synd om Oliver som aldrig fick lära känna sin farfar som vi, för du hade varit hans hjälte.

love
alexandra

[memories are forever]

Kommentarer
Postat av: Sessan

Fint inlägg, jag kunde inte sagt det bättre själv. Just nu känns vissa saker svårare och jobbigare än någonsin och det finns så mycket man glömmer allt för fort. Love Ya syss!!! puss och kram

2006-11-05 @ 18:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback