Sommaren fryser till is..

vinter 06

Vaknade upp igår av att mamma nästan skrek "har du tittat ut genom fönstret?". Hoppade nästan upp ur sängen, mest av chock eftersom hon skrikit på mig på morgonen, och tittade ut och det var snö! Visste ju att det skulle bli snö men trodde inte att den skulle ligga kvar, och absolut inte att den skulle finnas kvar idag också.. men det gjorde den. Mysigt på ett sätt, men jag hade gärna sluppit gå ut i den, eller i alla fall gå till jobbet.. Som i sin tur den här veckan har utförts på fritids.. Har kunnat räkna ner dagarna till veckan är över..

Internet la av i lördags igen vilket har gjort att jag inte kunnat skriva något här, men det har också fått mig att ta tag i promenaderna igen. Det blir lätt så att man sätter sig här annars och struntar i promenaden, men nu har jag varit ute och gått nästan varje dag - trots kyla och halka. [Bambi på hal is] Kom hem från promenaden igår vid 19.00 och var helt slut och skakig i kroppen så jag kröp ner i sängen en stund. 19.20 somnade jag och vaknade 05.30 imorse av att klockan ringde..

Ullared var helt ok, men det var alldeles för mycket folk och för stressigt så allt hann jag inte med. Men i det stora hela är jag nöjd.

Dags att sova nu, men som tur är så är det fredag imorgon och snart helg. Sen är lovet över och skolan/jobbet börjar igen - allt är tillbaka till det normala.

Love
me x

[if you had one wish]
what would it be?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback