Pepparkaksbak och annat..

   pepparkakor

Har hänt en del sen sist, jag och Johanna har varit ute och rest - en weekend till Jönköping och Öland som blev hur lyckad som helst. Har tänkt skriva om den ett tag men som vanligt har datorn krånglat så det har inte blivit av men jag ska skriva om det någon gång under veckan och nu har jag även lyckats lägga in bilderna på datorn så då blir det lite roligare.
Har fått veta att jag inte får ha kvar praktikplatsen så nu har jag endast jobb fram till den 11/12 och sen har jag inget att göra igen.. Men jag får se till att ta tillvara på den sista tiden och verkligen njuta av den för det har varit tre jättebra månader.

Igår infann sig lite julstämning här hemma då vi bakade pepparkakor för första gången i år, men eftersom de nästan är slut idag så får dte nog bli minst en gång till. De blev jättegoda och det kändes nästan som om julen var nära.. tills jag tittade ut och insåg att det lika gärna kunnat vara mars eller april..
Är nästan klar med alla julklappar nu, eller jag vet i alla fall vad jag ska köpa till alla - nästan. Det är skönt på ett sätt men det är ändå mysigt att gå runt de sista dagarna innan jul och handla så det blir nog att jag köper en massa extra klappar bara för att få den sista stämningen inför julen. Det går ju alltid att köpa julklappar till sig själv annars!

Jag ska hålla tummarna för att datorn fortsätter att fungera ett bra tag framöver så att jag kan börja uppdatera igen men nu är det dags att bege sig mot tv:n och PB.

love
me x

I wish I may
I wish I might
have the wish
I wish tonight

Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman min..saknar dej vill träffa dig jämt o höra ditt glada skratt.d betyder mkt för mej att vi kommit varann närmare. Funderar på om ja ska ha en tjejmidda inom en snar framtid men tusan alla jobbar ju så dant:P lr ialf Emmy haha..hm snacka me tobias så vi måste ner te han snart me o parta me han, han sa att från o me nu kan han hämta oss i tranås slipper vi åka så låångt me buss:P:P hehe..men att åka te han o festa e bara en dålig ursäkt för att få sova i hans skööna sääng lr va säger du? hihi ser fram emot när du ska skriva våra bravader på vår sköna tripp allrahelst hur du ska förklara min lilla karusellåkning:P lr för att inte dumförklara mej helt håll den utanför d här:P:P puss

2006-11-27 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback