Nyårsafton.

Så är snart 2006 över. Ett år som på alla sätt förvånat mig, det blev inte alls som jag tänkt mig. Det får man också lära sig att leva med. Även om långtifrån allt var bra så har jag personligen många bra minnen som jag kommer leva länge på - oavsett vad ni andra tycker och säger.

- balen den 27e maj var något jag aldrig kommer att få uppleva igen. En helt underbar upplevelse.
- Bulgarien! Jag behöver inte säga mer, Sunny Beach i en vecka med de bästa + 18 lumpenkillar! Det kan inte bli annat än en oförglömlig upplevelse och en underbar vecka!
-Studenten den 16e juni är också en sådan dag som inte kommer att glömmas bort. Att åka på flaket runt stan var bland det roligaste jag gjort! Kvällen var också oförglömlig, även om dagen var det roligaste.
- Sommaren 2006. Oavsett vad ni andra tycker och anser så hade jag en bra sommar och den kommer jag leva länge på! Jag hade inte tråkigt en endaste dag - Tack! Jag vet inte hur, men ni lyckades göra hela sommaren för mig! Som jag sagt förut; "Did you know you saved my life?" - no regrets!
- Mallorca. En underbar vecka med familjen i Alcudia, sola och bada på dagarna och shoppa på kvällarna. 30-35 grader varmt och nästan lika varmt i vattnet, en vecka med riktig sommar!
- Jönköping-Öland-Kalmar i november. Jag och Johanna satte oss på bussen och sedan resulterade det i en sjukt rolig helg med storstädning av trappuppgång, Sandra's, Joddla med Siv (Siverts) och Johannas "berg-och-dalbana"!

Detta och mycket mer har gjort 2006 till ett bra år som jag sent kommer att glömma.
Tack!

2006 avslutas
med middag och fest ihop med Johanna och kompisar till henne. Det kommer med säkerhet att bli ett bra avslut och förhoppningsvis blir 2007 ett bra år, på alla sätt.

love
me x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback