Måndag..

brända pepparkakor 
lillasyster har bakat.

Veckans första dag är snart avklarad och den har väl varit helt ok. Sov ett par timmar när jag kom hem från jobbet så det kan nog vara anledningen till att den gått så fort. Jobbet var helt ok idag. Det är bara en vecka kvar nu.. Måste bestämma vad jag ska bjuda på, tänkte först om jag skulle baka något men vad skulle det vara? Måste tänka lite mer på det, men jag har ju en vecka på mig.. Vet i alla fall att lillasyster inte ska få baka! Efter den sista plåten med hennes och Jims pepparkakor skulle jag aldrig våga ge henne det ansvaret.. haha.

Nu väntar jag på att lillasyster ska komma in med en glass så ska vi äta den tillsammans innan hon kryper ner i sängen, själv tänkte jag se på CSI: NY för att orka se PB när det börjar vid 22.
Nu kom hon med en dubbel nougat så nu är det dags att gå..

love
me x

This silence ain't killing me no more..

Kommentarer
Postat av: elof

klaga inte på pepprisarna..det var ju bara för att vi spelade spel.. de var iaf bakade med kärlek och de blev lakrits pepprisar=)
xx

2006-12-07 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback