Julen är nästan över.

Så är ännu en lyckad jul över. Hade en riktigt bra julafton och fick många roliga saker, mycket som jag inte hade en tanke på att önska mig. Men det är ju alltid kul med överraskningar! Jag fick lite smått och gott; parfym, en långskjorta, 2 kuddar med änglar på, diadem, pyjamas, mascara + lipgloss, bok, pengar, biokort m.m.
Och snart ska jag iväg till Cissi och fira jul med henne, Malin och Lisa. Måste bara slå in Lisas julklapp först, och handla dricka. Sen är det bara att sätta sig på bussen till Ryd.. Hehe.

Har redan hunnit gå igenom REA:n också, och som vanligt var det inget speciellt. Hittade en grå tröja på Lindex men det är också allt. Hade ju hoppats på att det skulle finnas några fina väskor på REA:n men nej nej..  Och sen är det så sjukt mycket folk överallt som sliter åt sig kläder bara för att de billiga, varför? De ska väl fortfarande vara snygga? Ajja..

love
me x

[living alone?]
måste fundera, men kanske vore det det bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback