make an effort, shamu!

herre.min.skapare!
jag vet, jag klagar bara på c-uppsatsen. skittråkigt att läsa. (ännu tråkigare att skriva..) så sluta läsa nu.
har insett att det inte är bra för mig att bara gå hemma. jag sunkar ner mig totalt. blir svinig och äcklig. det finns inget stopp. jag duschar inte i onödan, håret är konstant glansigt. jag går klädd i myskläder, helst den där för stora reklamtröjan och pj-shorts. luktar illa och kunde inte bry mig mindre. jag äter, äter och äter! är konstant hungrig och sötsugen. (ett plus dock, den stora tröjan täcker magen och pj-shortsen har resår - inget stopp!!)
sunkig!
jag hoppas att du slutade läsa när jag bad dig. annars, jag duschar faktiskt [ibland] !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback