some days.

vaknade på bra humör, kämpade mig på cykel till skolan, glansis och snömodd om vartannat. hörde rykten om en snöstorm imorgon och sen vände jag hem efter fem timmar. ungefär. att endast ha fingervantar in the istid of alla istider är inte jättebra. kunde inte röra händerna eller låsa cykeln. tappade dessutom nycklarna i snön så bara att gräva runt där. var svinhungrig men hade gjort en för liten matlåda. och har inget godis hemma. just nu skulle jag ge nästan vad som helst för en lakritschoklad. känner mig ensam också så funderar på att krypa ner under täcket och kramas med amor

för att inte bara gnälla (för jag är på topp egentligen!) så firar jag att jag är ledig imorgon och ska skaka rumpa med de bästaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback