lördag.

rubriksättning när den är på topp. är kanske tur att jag skrotade de där tankarna på att bli journalist. hade ju varit ganska surt annars med tanke på att jag bara har ett halvår kvar till jag är lärare ...
än så länge idag har jag druckit kaffe och rastat hunden och tittat på barnprogram. vet inte riktigt vad som händer mer. funderar på en promenad men har tusen andra saker jag skulle behöva göra. som vanligt.
igår var en mindre produktiv dag. baksmällan från helvetet slog in och höll mig sällskap hela dagen. det var kvällen innan absolut värd ! men mindre kul att ha rollspel i skolan när man helst vill dö. typ. fick bakfyllemat serverad till dörren, men sen kom den inte mycket längre. det tog liksom stopp. kvällen spenderades med syskon och trollungar. en julgran och godis. precis lagom.
sov elva timmar inatt. det behövdes. skickade ett god natt-sms och lyckades somna innan svaret kom fem minuter senare, joorå.
och nu är vi här, lördag och jag sitter fortfarande i pj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback